Bladet TAXI - det rette annonsemedium!

TAXI er Norges Taxiforbunds viktigste informasjonskilde ut til våre vel 4100 medlemmer, som alle er selvstendige næringsdrivende og egne beslutningstagere. Bladet sendes også ut til myndigheter, politikere, leverandører og samarbeidspartnere. Antall utgivelser er 8 ganger pr år og er på 32 sider i fullfarge. Opplaget er for tiden 5.150 eksemplarer.

Fordelene med å annonsere i TAXI er at du på en målrettet måte når direkte ut til et stort og kjøpesterkt segment. Taxinæringen er innovative og synliggjør på et tidlig stadium nyheter innen biler og bilutstyr. Blir noe brukt av taxi, det være seg telefoner, dekk, bilmodeller etc, anser folk at da er det et kvalitetsprodukt.

For best å ivareta våre forbindelser overfor deg som annonsør, satser vi på en tett dialog. Vi håper på et langt og fruktbart samarbeid som alle parter vil tjene på, og ser derfor fram til å ønske dere velkommen som annonsør i TAXI.

Annonsepriser

1.650,-

Rubrikkannonse (kun tekst)

330,-