Høring om endring i yrkestransportloven og skatteforvaltningsloven

Samferdselsdepartementet (SD) og Finansdepartementet (FIN) har nå sendt ut et utkast til høringsnotat i forbindelse med endringer i yrkestransportloven og skatteforvaltningsloven – oppfølging av endringer i yrkestransportloven og rammeverk for alternativ til taksameter.

Fristen for høringsuttalelser i saken er 21. august. Norges Taxiforbund vil selvsagt sette seg ned og se på denne umiddelbart.

Her finner du alt om høringen:  Endring i yrkestransportloven og skatteforvaltningsloven – oppfølging av endringer i yrkestransportloven og rammeverk for alternativ til taksameter.

Les også direktør Hanne Skåle Thowsen i Norges Taxiforbund sin frykt rundt fjerning av taksameter.