Forsikring for taxi-eiere og familie

Sammen har vi forhandlet frem svært gode avtaler på forsikringer. Det være seg taxi-forsikring som alle taxi må ha eller yrkesskade- og gruppelivsforsikring. Man får også helseforsikring for deg, dine sjåfører og familie.

Taxiforsikring gjennom Storebrand
For å kunne kjøre taxi så må du ha en taxiforsikring. En taxi kjører mer enn andre biler og har dermed større sjanser for å komme ut for hendelser i trafikken. Da er det meget godt å vite at taxi-eiere sammen har forhandlet frem gode forsikringsavtaler både på bil og personer hos Storebrand Forsikring. Medlemmer kan kontakte Storebrand Kundeteam Næringsforsikring på tlf 22 31 57 76.
For henvendelser for forsikring og tilbud, send e-post til taxi@storebrand.no.
Du må ha vært medlem i minst 12 mndr. For å få denne gode forsikringen.

NT forsikring
Alle som driver næringsvirksomhet må ha en yrkesskadeforsikring. Dette er pålagt av myndighetene. Dette gjelder for både taxi-eiere og innleide taxisjåfører.
Gruppelivsforsikring er frivillig. Men det er utrolig betryggende å ha. Gjennom et samlet avtale blir kostnaden mye lavere enn hvis man skal ha en slik forsikring alene.

Helseforsikring for eiere, sjåfører og familie
En slik vertikal helseforsikring for både eiere, ansatte sjåfører og familier er vanligvis ganske kostbart. Forsikringen garanterer behandlinger eller operasjon innen 28 dager uten krav til helseerklæring. En slik forsikring får vi til en veldig redusert pris fordi vi står sammen.